2008. június 18.

élek én ahogy lehet

¨Én pedig úgy érzem, mintha már régen, nagyon régen születtem volna; csak vonszolom az életemet, mint egy végtelen uszályt...¨

másenyka másenyka...hol volt hol nem volt...talán lesz, talán leszek. Ez vitathatalan. Vagyis vitatható, de vitatni érdemtelen.

konyházás, főzés. léna, tomszí, szeleburduska-aki újra van- Majd marietta okfejtése a gyümölcs saláta mámorító hatásáról. Zeneida érzékeny. Pedig nem akar az lenni. Nem akar lenni.

másenyka, másenyka...hol volt hol nem volt...

1 megjegyzés:

Boros Borbála írta...

cajcaj...igen, újra vagyok, bár hidd el, eddig is voltam, a szubjektív idealizmus téveszme, kedves Zeneida, attól, hogy nem látsz engem, meg attól, hogy én bumburnyák nem adok jelt magamról, pedig megígértem (ezellen tenni fogok, vagyis írni fogok, na), attól még LÉTEZEM!...:-)

jajdecsudi itt lenni Köztetek megint, vuhh!...