2008. szeptember 10.

szösszenetek

szimpla kert. forróság. sok sok pzs, mert taknyolok. igen...nyáron..ez vagyok én. lényeg: tea és sey.
beszélgettünk. vállára dőltem(tudom, nyálas szöveg). megölelt. néztük az embereket. aztán elindultunk. budapest. egymásmellet két idegen. akik összetartoznak/tak. nem tudom. nem lehet csak úgy elszakadni. majd metró. és tessék vigyázni az ajtók záródnak. majd soha többé.így érzem. talán valamikor.elindulok.



cheerio. léna. világmegváltás. aztán kiállítás. sok kép sok ember.zavar. ismerkedés. olcsó tequila. csak nem nekem. hallgatom őket. cseng-e hang. nem unatkozom léna...most nagyon jó ez, így. nála alszom. szeretek ott lenni. reggel léna kísérgetés. elte kávé...itt ilyen. aztán elindulok.


túl sok bor...már megint elvesztettem a fejem. hová megyek? kivel? mindegy. csak felejteni. jó ez így...csodálatos a reggeli ébredés, kicsi. majd elindulok.


búcsúzás. mindenkitől. máskor. máshogy. könnyek a szemzugban. csak el ne hagyd magad. és elindulok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

levelet is írhatol. és képet, a háromcentis hajacskádról. ölellek. két hét, nagyjából. ne haragudj.