2009. január 19.

corregir

most azonnal tessék elfelejteni az utolsó bejegyzésem. nem törlöm ki, mert az enyém...eddig amúgy is csak egybejegyzésem töröltem...de az más...
szóval tényleg. ezt csak pilanatnyi elborulásomban írtam...és olyan szép az élet...minek keseregni?
ja és: ha nem lennék ennyire jó kedvű, még azt hinném, hogy rossz kedvem van...
ma szép napom volt. és tegnap is... jól voltam...egy vagy két pillanatig láttam csak kilátástalannak az életem. de elmúlt. élni kell tovább. bírom én. nagy nagy mosoly....


mostanában rengeteget álmodom...tegnap pl seyről álmodtam. és nem csak...pl benjáminról is...mondjuk az nem róla szólt... és fájt reggel...

na befejeztem. aludjon mindenki jól, amennyire a lelkiismerete megengedi...

én megpróbálok élni és jól lenni.

ja és itthon van frederico g.l. látom és belélegzem...annyira jó érezni őt annyi idő után...

Nincsenek megjegyzések: