2009. március 5.

csirke szárny és csicseri borsó

zötyög a
lötyög a
zakatol
egy két há
négy öt hat
ablakom alatt
hét apró alak
hóhóhó
fehérke állj
hátadon a bálvány
kezedben az állvány
nem jutsz tovább
odább
megesik
hogy felesik
még egy egy oly
feleség is mint
ő
ó
hahó
elnézéseket kell gyűjtenem
nekem
te nem
jöhetsz velem
mert csak én megyek
ki a világból ki
a határon túl
vagy hat áron túl
majd nyugodtan el
nyúlok a fűben
főben járó átkot látok
számlálódtam hálok
hányok
cigány és egyéb kereket
na menjetek
nem tehetek semmit értetek
ezt meg kell értened neked
is
és
még a többieknek
is
meg mindenki másnak
is
is
kis
fish
vissza tekintve
nem is olyan régen
még élt benne
m
egy kedves néger
némber
de elengedtem kószafikálni
hát eltűnt maradtam
egyedül fehéren
de majd csak elérem
kezét letépem
s magamévá teszem
teljesen
na ágyő
én mentem
nem zaklatlak tovább

Nincsenek megjegyzések: