2008. október 11.

lassan beindul a gép

még pangás van. néha folyósón összefutásos találkozások lénámmal(mert itt van! végre a maga teljes valójában), syllel, tomszível, mariettával. félszvak röpködnek a fejem körül. sok lesz a munka mondják. bár lenne. közben én is szervezek. és lila pulcsit keresek antigonéval...akivel kicsit összenőttünk. benjáminért szívem szakad. de segíteni nem tudok. szervezzük a gólyabált. főként jules. ahogy szokta...ismerkedek. kötök. magamat emberekhez. elsősökhöz. közben belülről fojtogat az elmondhatalan. de most az sem zavar, mert boldog vagyok tőle. hát így állunk. állok. mindenki nyüzsög körülöttem, én földbegyökerezett lábbal szemlélem és próbálok én is elindulni....de nehezemre esik a mozgás...írtam a Kék Tündérnek. vele is beszélni kéne. fogok is. és elindulni is fogok. csak ismerjem a célt. szeretlek benneteket szeretteim!

Nincsenek megjegyzések: