2009. április 11.

s akkor mi?

ettem, fürödtem, olvastam, pihenek. van időm - hazudtam. valójában nincs. de hadd áltassam magam még kicsiny ideig-

léna elszállt. megint megszakadt valami. nem vagyok egyedül! csak magányosan. menni kéne nagy somogyországba...csak egy kicsit.

csoki az akad a szülői házban. ki is használom a lehetőséget. ágyba velem. aludni.

marietta is elmegy. nem vagyok egyedül! csak magányosan.

"Semmi ágán ül szívem, kis teste hangtalan vacog, köréje ülnek szelíden s nézik, nézik a csillagok".

egyszer megtanulok repülni. lila szárnyaim lesznek. nem vagyok egyedül...csak...szárnytalanul...

2 megjegyzés:

lena glass írta...

ma annyi csokit ettem, miont egész évben összesen. máris híztam én is... :D

nemvagyegyedül
puszillak

zeneida írta...

nem nem. csak magányosan. :)