2008. március 20.

pffffffffffffffff

holnap nagypéntek. nagy ennel. hmmmm. és húsvét, ez meg nagy há. töltött bárány, minimum. kár hogy hányok tőle, de a feeling megvan. ünnepi ebéd, fehér abrosz, kosárban fű és hímestojás... és másnap! másnap jönnek a kedves locsolók, és mindneféle pacsulival öntözik meg szegény fejemet. aztán iszunk és mindenki boldog...én meg napokig bűzlök. ez van. és közben megváltanak, hogy el ne felejtsem, de úgy aztán nagyon. mondjuk, engem speciel nem, mert nem vagyok katolikus. akkor velem mi lesz? mehetek a pokolra? legalább jó meleg van odalent. na de elég a blaszfémiából. jó oldaluk is van a dolgoknak. pl.: nyugodtan unatkozhatok 5 napig, nem zavar meg közben senki.

tudom, tudom, kellenek az ünnepek...de én akkor sem vagyok velük megelégedve. nyissunk vitát róla? vagy menjek a hülyeségeimmel?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A MINDENEDET!

Anya