2008. július 15.

összezavarva

csücsülök a gép előtt és a monitort bámulom. elküldtem egy levelet amit nem kellett volna. tönkrement az életem. szeretek, szeretnék, szerettem. megosztottam magam és szétestem. elengedni nem tudom, megtartani nem tudom, felejteni nem tudom. mit tegyek?
Zeusz, olümposzi atyám, lábadhoz helyezem fejemet, küld hozzám aphroditét, vagy küld hüpnösz oly kedves testvérét thanathoszt. mert zavarban nem lehet élni, ugy, hogy nem tudni mi van. de én vagyok a gyáva! kérdezni kellene! de kitől, mit és hogyan?
és látom magam előtt.....őt....őket...őt...őt...
kinél van az igazságom? annál aki már nincs? annál aki lehetne? annál aki nagyon volt? vagy annál akit még nem is ismerek?
eltűnt ifiúságom bárgyú mezőjén, mérgező kikericsek nyilnak áthasítva a földet.

Nincsenek megjegyzések: