2008. november 25.

zzzziiiiizzzzzzzzzzzzzzziiii

na helló belló. mizu a szitu?
gyerekek!...ha tudnátok, hogy az a szombat esti nő...óóóó gyerekek. hihihi.
hümmm a hétvége? hát: nagy utazás-na azért nem akkora-,előadás, igric, házi bor, pálesz, buli reggelig ,törött kistányérok, asztal alatti találkozások, al bundy, nagy antrék, silvák, buli(igen! megint), fika(fff/rf) és utazás-most már visszafele-. közben meg teleszívvel gondoltam idehaza...vagy odahaza. igen igen. történik ez így az emberrel, ha van kire gondolni. csak baj ne legyen belőle. mert én-férfiasan-bevallom: ELVESZTETTEM A FEJEM!!! pontosabban elcsavarták...hümmm.ja. télleg. nem én hibám....bár...de nem is ez a lényeg, henem a carpe diem, meg az ahogy esik úgy puffan.

na...megyek megyek...mert nem maradhatok. mert mennem kell. mert össze kell szednem magam. olyan silly vagyok ma! annyira zizi. :)

Nincsenek megjegyzések: