2009. június 18.

nyar

ó, hogy gyűlölöm a nyarat. jön és rámtör a furcsaságaival. nem tudok tőle aludni. sírnom kell tőle. nyugtalan leszek. bulgakov érthette ezt a nyugtalanságot.
mintha elfelejtettél volna valamit, ami nagyon fontos. és menned kéne valahová, de nem tudod hová. amikor úgy érzed talákoznod kéne valakivel, de elfelejtetted a címet és az időpontot. mintha csinálnod kéne valamit, ami nem jut eszedbe.
minden perce igér valamit, kecsegtet valamivel és nem tudod mivel. csak azt a feszítő nyugtalanságot érzed magadban amitől nem tudsz lélegezni. ó, hogy utálom én a nyarat!

3 megjegyzés:

lena glass írta...

kibírjuk, szívecském, kibírjuk!

Névtelen írta...

Köszöntelek zeneida!:) Nemrég találtam a Krétapor felhőkre, érdeklődéssel olvastam bejegyzéseidet, gratulálok. Egy másik Internetes fórumon beszélgettünk egy kicsit a nyárról. Az írásodból szeretnék ott idézni, de nem tudom, hogy tehetem-e? Üdvözöllek, M!

zeneida írta...

engem nem bánt. :)