2009. május 7.

mert nem elég

szidalom szagúak az éjszakáim.
hová tűnsz tündér?
tested viszed magaddal a semmibe
s nem bírsz megkapaszkodni abban mi valós.
szárnyaszegetten ballagok utánad
homlokomon a te verítéked folyik
s koronám sem tövis csak koszorú.
hiába ordítok csak a hangom megy el.
miért nem érted amit akarok?
bírnálak, mint bír ember angyalt
s cipelnélek járatlan utamon.
hátad nehezedik hátamra
s kezed az egekbe nyúl
látomásom benned vész el
(tudod milyen mikor lábadnyomát nem találod a homokban?)
nincs szükségem rád
ujjaimról a bőrt nem miattad rágom.
éhes vagyok. fáradt is néha.
jól jönne, ha te is cipelnél enegem.
megadom magam.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Változás Szele


A Változás kell, a Változás jön.
A legváratlanabb helyzetekben
És életszakaszban lép be.
Egyszer csak ott van, és néz rám.

Tudja, hogy nem hívta senki.
Tudja, hogy nem számítottam Rá.
De Ő ott van és kajánul vigyorog rám.
Mintha örülnöm kellene Neki.

A Változás sokszor izgalmas.
A Változás néha fájdalmas.
De mint mindennek:
A Változásnak is OKA van...

Most még csak nem is sejtem,
Miért jött el hozzám
Íly váratlan.
Miért jött el hozzám
Íly hivatlan?

Az úton valahol majd visszaköszön rám;
És kacsintva mondja:
Látod, Én itt voltam időben,
És Te csak értetlenkedtél.

Láss hát!!!

Hunyd le a szemed.
Tárd ki a szíved.
És láss,

Lásd a CSODÁT!



-ajandek 7vegere:)

zeneida írta...

köszönöm, bár nem tudom kitől kapom...de olyan jó...

Névtelen írta...

amikor legkozelebb Szentgyorgyon jarsz, megiszunk egy sert:)
meglasd, addig minden masszinu lesz..

zeneida írta...

másszínű biztos nem...legfönnebb színtelen...